Tíz és tipp!

Scrappie Irene nevét, alkotásait szerintem többen is ismeritek a Deviantsrap, DigiridooScrap vagy Scrapbookgraphics galériájából. Altered oldalait különösen kedvelem. Nagy öröm nekem, hogy megkeresett, szeretne csatlakozni az álomcsapathoz, nyomban igent is mondtam! :) Így tíz kreatív szakmunkásom van már, jippiii! :D Alig várom, hogy vasárnap mutathassam a csodás oldalakat!

És vajon mi a témája az új készletnek? Az első, aki kitalálja, viheti! :)

Megjegyzések

Pertine üzenete…
Meg kell próbálni.. Talán a hálaadás a készlet témája.. :)?
Rucola Designs üzenete…
IGEEEN! :D Nyertél! :) Vasárnap küldöm a linket, dobj egy mélt, kérlek!
Rita(006) üzenete…
A csudába, nem lemaradtam. :(
Gratula Pertine!
Nekem marad a vasárnapig tartó várakozás.
szrjudit üzenete…
Micsoda csapat, nagyszerű oldalakat fogunk látni, biztos vagyok benne!
Giny üzenete…
Szakmunkás, LOL:))))
T üzenete…
köszi Ildi!!!:D:D:D:D:D
evadraga üzenete…
Mekkora mákja van már a Pertinenek :)
Kiváncsi vagyok a szakmunkások alkotásaira, vasárnap itt fogok lógni nálad :)
Secima üzenete…
Gratulálok a tízeshez és a készleted kukucskája is nagyon ígéretes. :)
erzsocica üzenete…
Gratula Pertinnek!!!
És neked is a csapathoz!