Keserű méz

Régóta kínlódom ezen, de ma végre megírtam a búcsúlevet Miss Honeynak. Rossz nagyon, mert szeretem a készleteit és az új stílusa is nagyon ígéretes. DE sok már ez, amikor minden tervezőm ennyire aktív, sőt (nagy örömömre), Nisha is hamarosan színre lép megint. Szóval valakitől válnom kellett, és úgy éreztem, mi kötődünk a legkevésbé egymáshoz. Amúgy sem tudtam megbarátkozni az utólag, dömpingszerűen küldött készletek rendszerével, vagyis inkább rendszertelenségével. Azért ég a pofám, mert én kéredzkedtem be hozzá. Hát muszáj válni néha, ez van.
Ez a szám meg nagyon passzol hozzá, jazzes változatban még jobban tetszik, mint az eredeti, mindig sejtettem, hogy jó zenész ez a Pély Barna.

United Play Jazz - Keserű Méz (A38, 2006)


Megjegyzések

Tinci üzenete…
Hát igen, van ilyen. Amikor besokallnak a CT-k, és olyantól kell válni, akit szeretünk.Én megértelek.
Puszi
LaceE üzenete…
Tényleg jó ez a verzió (is) :)
AZ meg hogy megválsz valakitől, nem minősíti le a tervezőt. Szóval ne legyen lelkiismeret furdalásod.
icka üzenete…
sztem is meg fogja érteni, biztos nem ez az első az életében és talán még ő is volt ilyen helyzetben valamikor...
Pély Barna tényleg jó, szeretem, hogy zeneileg is lehet nálad művelődni! :D
csak a manírjait hagyná egy kicsit el!!!(bár gyanítom ez már nem fog soha megtörténni!) de talán arra van esély, hogy ezt a zöld pólót többet nem veszi fel! :))))))
Secima üzenete…
Tudtam, hogy ezt reggel kell meghallgatni. Nagyon jó hangulatot csináltál nekem ezzel a zenével, bár amúgy is jó volt. Köszi szépen. :)
Rucola Designs üzenete…
Icka, maximálisan egyetértek! :))