Október 31.

Lassan elérkezik ez a nap, és talán lassan leketyeg az agyamban a Halloween, de a sötét gondolatok amúgy sem állnak most tőlem távol. Ezek a kollázsok azonban gyógyító erővel bírnak, és a sötét oldalával is foglalkozni kell az embernek! Azért imádom a DeviantSrap-et, mert mindig arra biztat, hogy próbáljam meghaladni önmagam, törjek ki a keretek közül. A Spook-tober utolsó heti kihívásának formátuma megint skinny vagyis 4x8-as hosszúkás, de négyzetes oldallal is lehet indulni, fő, hogy mindhárom megjelölt dizájner (Sherrie JD, Totally Wild Dezinez és Paula Kesselring) holmija szerepeljen. Mivel imádom őket, elég nagy készlettel bírok, nem volt gond. A rémálom teljes manifesztálódásához némi Sarah Barber horrorcuccra is szükségem volt. :)

SherrieJD/Tangie Baxter – Thankful Heart
SherrieJD – Junque Drawer

SherrieJD – Royalty

Paula Kesselring – Halloween Collage Sheets 2

Totally Wild Dezinez – Bad Girlz Word Art Freebie

Sarah Barber Design - My Soul To Take

Fonts: My Own Topher, Marigold, Rubberstamp, VampyrishABC

Megjegyzések

Tinci üzenete…
Váááá, de csúcs lett! Félelmetes, és mégsem az. Nagyon jól megkomponáltad!
altalena üzenete…
hűűű ez eszméletlen! Én imádom az ilyen sötét oldalaidat, most akár én is csinálhattam volna:)))
Kata üzenete…
Csatlakozom én is Brigihez! Rám is rámférne már alapos "agytakarítás". :) Még mindig nagyon tetszenek a kollázsaid!
szrjudit üzenete…
Nekem már a te munkáidat nézve is rendeződnek dolgok a fejemben, meg azért én is belekveredtem a halloween cuccokkal mostanában rendesen, de ez jó, már a Devianton is láttam ezt a csúúúcs oldalt, imádom!
T üzenete…
Kirázott a hideg. tényleg.
Állati jó, sötét, wow.
kreatívhit üzenete…
Az alkotás maga tetszik,én a témával nem vagyok kibékülve.Még ha oly nagy divatja van is./már csak ilyen vagyok:)/ Sajnos nagyon korán elvesztettem a szüleimet.Nyilván ez is hozzájárul ahhoz a hitem mellet hogy őszintén gyűlölöm a halált és mindazt ami azzal kapcsolatos.Nem is kommentáltam senkinél Nálad is csak tiszteletből teszem.
jociandi üzenete…
Tetszik!!!
(de úgyis tudod :))
eagleszem üzenete…
Nagyon tuti! Ami nagyon bejön, azok a színek! De tetszik az isten szembeállítása az ördöggel. :)
Secima üzenete…
Hát, nekem ezen az oldalon a cica jön be. Én szeretem a fekete cicákat, még akkor is, ha átmegy előttem az úton.
erzsocica üzenete…
Érdekes és egyben fantasztikus egyvelege az elemeknek! Ahogy egyre tovább nézem, egyre több részletet fedezek fel rajta. Nagyon komplex az egész!