Erős idegzetűeknek

1999-ben családosan jártunk Londonban karácsony és a Millennium előtt. Máté kisírta, hogy nézzük meg a London Dungeont, a kedvéért még a több órás sorban állásra is hajlandók voltunk (na, meg az ára is horror). Én egy harcedzett, hardcore horrorkedvelő nő voltam már akkor is, imádom az elvarázsolt kastélyokat, a középkori kínzókamrákat a régi kastélyokban, de ez még nekem is kemény volt! Miki (aki még csak 11 éves volt akkor), gyakorlatilag végig eltakarta a szemét. Annyira élethűen van megcsinálva minden, hogy nem tudod, beöltözött színészt vagy bábut látsz, és frászt kapsz, amikor valami megmozdul. A csúcs az volt, amikor beszálltunk egy csónakba, köröskörül víz, aztán tök sötét lett, és elkezdtünk süllyedni lefelé! Akkor már én is majdnem infarktust kaptam, de Feri is!
Tudom, hogy rémes vagyok, de azóta is szeretnék oda eljutni még egyszer. Hogy miről jutott ez eszembe? A ScrapbookGraphics e havi AA kihívásáról, amelynek témája: Spooky Haunt. Végre tudtam használni ezt a szuper, de meglehetősen overprized készletet (még kuponnal és leárazva is drága volt). Gyerekeknek ne mutogassátok! :)

Tangie Baxter/Rebecca McMeen – Steampunk Laboratory

Ez pedig Dusty Springfield hasonló témakörben. :)


Megjegyzések

do üzenete…
Egész beleborzongtam. Király!
A hely is az lehet amiről írtál. Kívánom, hogy eljuss oda még egyszer!
Secima üzenete…
Nem vagyok a téma rajongója, de ha neked ez a szíved vágya, akkor kívánom, hogy teljesüljön!
evadraga üzenete…
Ha mész Kovaxka, lécci engem is vigyél magaddal! :) Imádom az ilyet, imádok majdnem szívinfarktust kapni, imádom Stephen Kinget :) Ez a most mutatott készlet is bejön! :D
Tinci üzenete…
Én is megyek veled, ha lehet! Csúcs félelmetes az oldal!
erzsocica üzenete…
Érdekes hely lehet! A párom biztos imádná, mint nagy horror fan!!!
Az oldalad szuper lett, igazi halloween oldal!