Összegzés

Na, ez nem az én műfajom, legfeljebb a tudományos. Nem is gondoltam indulni Krisssz/Rubin kihívásán, aztán Eszti adott egy 5letet! Nagyot markoltam, remélem, fogtam is valamit. :) Hogy mér dinós? Mert csípem a dinókat és kihalófélben lévő állatfajta vagyok már magam is.

Saxon Holt, Mandy King, Tracey Monette – Dinosaur Room
Fonts: Cry Kitty, VT Portable Remington
GSO @ Deviantscrap

Retró számot kaptok hozzá, ki emléxik rá? Nekem a szegedi OTDK konferencia ugrik be, díjat is nyertem, meg is ünnepeltük, asszem azóta se ittam annyi whiskyt összesen. :)

Words don't come easy - 1982


Megjegyzések

Unknown üzenete…
hű, komolyan 5 évig zongoráztál? biztos tök jó volt :) én is mindig szerettem volna kipróbálni, talán majd egyszer :)
Noncsi üzenete…
Szuper lett az összegzős oldalad. A dinók nagyon bejönnek!!! ;)
Nisha üzenete…
Thanks for your comment sweet girl :) ... its good to be back
evadraga üzenete…
A Természettudományi Múzeumban tett kirándulások jutnak eszembe a dinócsontvázadról :)
Klassz lett az összegzésed!
Neked Eszti adott ötletet, nekem meg most Te. Tnx :)
Jó az oldalad! Szeretem ezt a zöldet :)
LaceE üzenete…
Annyira imádom ezt az oldalt. Olyan igazi AAM oldal. Még ha dínós is. Azért remélem nem halsz ki :D
Unknown üzenete…
De jól eltaláltad ezt a számot! Az egyik örök kedvencem!!! Köszi!