Színek szeretete

Az e heti CEWE/Florci kihívás témája az erős érzelem, rajongás. Nem én lennék, ha nem ilyen oldal csinálok asszem. :)

Paper: Rina Kroes – Audalicious Art
Bird: Saxon Holt – Felt Friends

Paints: S. Holt/T. Monette – Art Class Paints

Elements: Crowabout StudioB – Borders & Bits

Alphas: Rina Kroes (Come Out And Play), Caffeine Created Designs (Cut It Out), Holliewood Studio (Scarlet Letter), Studuo JenU (Old Wood Printer Block Alphas)


Jó sok mindent használtam. :) Van ám zene is hozzá, persze.

Cindy Lauper / True colors



Hát a Bokor tesókra ki emléxik? Color együttes, zseniálisak voltak, világszínvonal!

Color - Elképzelt világ (Color, 1978)


Megjegyzések

Tinci üzenete…
Csúcs oldal, csúcs zenékkel!
Secima üzenete…
Hát, tényleg nem hazudtoltad meg önmagad. :)
Stílusos volt a Colortól zenét választani. :)
kreatívhit üzenete…
Nekem tömény így elsőre.De a Te stílusod!S megszoktam már hogy nem átlagosak a munkáid.Cindyt régen sokat hallgattam én is.
Janka üzenete…
szenzációs az oldalad. nagyon klassz rajta a sok betű :D
erzsocica üzenete…
Annyira klassz, ahogy összeraktad az oldalt. Olyan, mintha mindig is ilyen lett volna, nem sok apró dolog összessége lenne! Fantasztikus!!!!
Margó üzenete…
Imádom a színek kavalkádját, amik egy oldalon mégis képesek egy életérzést előhozni. Lüktetés, erő, múlt-jelen-jövő, életigenlés, és még folytathatnám... Időnként (sokszor) bennem is megvan ez, de szabadságnak érezném, ha nem csak szavakkal, hanem egy oldalon is képes lennék ezt hasonlóképpen megmutatni. De nem baj, mert addig nézem a Te oldalaid! Imádom az oldalakat zenét hallgatva nézni (általában így is készítem az oldalaimat:-)))
Köszönöm az élményt!