Statisztika 2017

Az időgép továbbra is hiányzik, de azért igyekeztem. :)
Töretlenül nyomom a napi 10 000 lépést, gyakran van ennél jóval több, idén 4 millió 200 ezer lett összesen. Nagy túrán nem voltam, de sokat kirándultunk.

Az olvasott könyvek száma hihetetlen (és tovább már nem is szeretném növelni): a tavalyi 118 (32.000 oldal) helyett idén 165 könyvet (45.000 oldal) tettem magamévá. Buzgón "molyoltam", vagyis kihívásokon indultam a könyvek kapcsán idén is. A romantikus kategória volt nekem az új, találtam gyöngyszemeket, de is be is sokalltam tőle. Jövőre kevesebb, de tudatosabban válogatott olvasmányt tervezek. :)

Rebecca McMeen - Greer elements, Keene

Az idei 23 blogposztra sem lehetek büszke, de még nagyobb fájdalom a mindössze 9 digi készlet és 20 digi oldal, ami a fele a tavalyinak és töredéke a korábbi éveknek. Azért naptárakat idén is gyártottam és a havi háttérképek is elkészültek. Jövőre szeretnék új lendületet adni a digitális tervezésnek.


Mixed media vonalon sem voltam aktívabb, mint tavaly. A szedresi táborban képeslapot és "konzervdobozt" készítettem ajándékba (Bee workshopja alapján), ebbe bele is szerettem és lett még 3 ilyen ilyen ajándékom. Születésnapra és karácsonyra is összedobtam pár képeslapot a családnak, valamint az utazó Sugallatok könyve egy oldalpárt készítettem a 2. szedresi táborban. Idén a karácsonyi csomagolópapírok is saját gyártmányúak voltak (de ne gondoljatok ám túl bonyolult dologra!).

(Crowabout StudioB elemek felhasználásával készült, akrilfestékkel)

Tanfolyamon háromszor jártam Tinánál, ebből kettő rajzos-vízfestős, egy art journalos témájú volt. Év végén Nagy Molnár Eszter fantáziaarcos tanfolyamán festettem, és ebbe bele is szerettem. Még nem nagyon tudok felmutatni semmit, de az év meglepetése és slágere nálam az akvarell lett, amiben nem kis szerepe van Jane Davenportnak. :)



A kulturális életünkre nem lehet panasz. :) Tavaly 16-szor voltunk színházban, idén én 18-szor (csak 2 Pintér Béla!). Főként a Tháliában, a Vígben, az Átriumban láttunk előadásokat, új felfedezés a Jurányi és a Pinceszínház.
Ismét vettünk bérletet az Erkel Színházba, így összejött egy operaelőadás is (méghozzá a remek Hugenották).
13 komolyzenei koncerten sikerült elandalodnunk idén a MÜPÁ-ban vagy a Zeneakadémián. Ismét nem volt hiány barokkban, kortárs zenében és orosz klasszikusban.
Kétszer "jártunk cirkuszban" a MÜPÁ-ban és láttunk egy táncszínházi produkciót meg két balettet, mert nagyon hősiesek vagyunk (nem szeretjük ugyanis, de már barátkozunk).
Erős volt idén jazz (4) és alternatív szezon (14), utóbbiból 3 Fruttik és egy Quimby, meg sok külföldi.
Csak egy kiállítást láttunk idén (ezt nem is értem), viszont azt kurátori vezetéssel (Ország Lili). Sétáltunk a Sugár úton is vezetéssel. Új volt idén a Margó Fesztivál megtekintése, amiből hagyományt fogunk teremteni Zsuzsával.
Mozilátogatásom elhanyagolható volt (2 filmre emlékszem), de próbálom a HBOGO-n behozni a múlt évi lemaradásokat.

Anna Aspnes - Artsy Layered Template #47
Anna Aspnes - APP Twizzle paper, MultiMedia Branches #1
Fonts: Mom’sTypewriter, Arial

Utaztunk külföldre idén is: skandináv túránkon a több svéd várost jártunk be Göteborgtól Stockholmig. Kirándultunk Prágába, Bécsbe, a Bánki-tóhoz, Acsaújlakra, Vácra, Siófokra, Balatonalmádiba, Nagykovácsiba és Mádra. Kecskeméten, Kaposváron, Bükfürdőn, Pomázon, Egerszalókon természetesen idén is voltam. Kiemelném a sok élményt adó mádi (coaching, női) tábort és a közös kerámiázást, színházlátogatást is (köszi, Kosi!).

Anna Aspnes - FotoBlendz Layered Template #15
Rucola Designs elements (in process)

Rosey Posey - Blended Memories Templates #3
Rucola Designs - Golden Prague
Fonts: 1942 report

Kultúr toplista:
Az év legjobb színházi élménye: Moszkva-Petuski a Thália Stúdióban és a Gézagyerek a Pinceszínházban (és másodszor is a Pál utcai fiúk a Vígben)
Az év koncertélménye: Jaroussky (kontratenor) estje a MÜPÁ-ban
Az év jazzkoncertje: Syrius Legacy a MÜPÁ-ban
Az év popkoncertje: sok jó volt, de egyik sem kiemelkedő
Az év retró koncertje: Budapest Bár a MOMKultban
Az év koncerthelyszíne: MÜPA, MOMKult
Az év filmsorozata: Terápia 3.
Az év csalódása: Michael Nyman az Erkelben, Jethro Tull a Kongresszusiban, a Bajnok a Katonában, Finzi Pasca Per te újcirkusza a MÜPÁ-ban
Az év legfájdalmasabb zenei vesztesége: Fábián Juli :( :(

In memoriam Fábián Juli
Rebecca McMeen - Valencia, Pipit
Font: Starshine MF

Ezzel a néhány (eddig még nem mutatott) oldallal és emlékkel kívánok mindenkinek nagyon tartalmas és boldog újévet!

Megjegyzések

Budaházi Brigitta üzenete…
Jó volt olvasni. Szeretettel kívánok hasonlóan klassz kulturális élményeket neked, nektek 2018-ra is. ♥