Continental 340

Régóta szeretnék egy szép, lehetőleg régi táskaírógépet, de időről-időre lebeszélem magam róla.
Hiszen nem vagyok nagy hagymás, tudok PS-ből is nyomtatni szövegeket stb.
Tegnap azonban nem tudtam ellenállni a kínálkozó lehetőségnek! Ági olyan gyönyörű masinát kínált olyan jutányos áron, hogy azonnal lecsaptam rá, ma reggel már az enyém is volt! :)


Igen, van egy Continental 340-em!!! Azon frissiben elvittem a scrapbookosok kedvenc műszerész bácsijához, aki tett bele friss szalagot, és nagyon megdicsérte. Persze lehetne még költeni a felújítására, de így is szépen működik. Muszáj volt oldalba foglalnom! A cetliket már vele írtam, a TYPE felirat a billentyűiből készült. Imádom!

Crafty Button Designs - Bibliophile
Rucola Designs - Deductive Detective
Font: Typewriter - Remington RIVIERA

 

Megjegyzések