Forradalom

Ezzel a munkacímmel futott ma megjelent készletem, a Fight The Good Fight. Alapvetően harcos amazonnak gondolom magam, különösen a másokkal történt igazságtalanságok, a diszkrimináció tud felháborítani, ezek ellen szót is szoktam emelni. Itt volt ugye az ÜNNEP is, ami a rossz idő miatt elmaradt, de addigra már a készlet elkészült. Szóval forradalmi hangulatban voltam/vagyok. Bár nem nyomtam meg az ötös gombot, és kinőttem már abból, hogy az utcára vonuljak, volna miért. De nem politizálok itten. Sok minden jut eszembe a forradalom szóról, és nem a fegyverek azok. Nem szaporítom a szót, szerintem a készlet magáért beszél, beletettem mindent az amazonoktól a szüfrazsettekig. Ha 20-áig oldalt készítesz a 48-as freebie készletemmel, meg is nyerheted. Így fest, a Devianton kapható:


Az Álomcsapat eszméletlen szuper oldalakat készített. Új tagunk is van, Sylvie Franciaországból, akit rarou47 néven ismerhettek.:)


Én két oldalt is csináltam. A másodikba minden forradalmi gondolatomat beolvasztottam. Mivel a 70-es években jártam gimibe, az Eper és vér film a 68-as diáklázadásokról nálam alap (amúgy eléggé aktuális most is), és Che Guevarának is ott kellett figyelnie (az ikonikus fotó még jogdíjas, sajnos, de a szeme állásáról talán fel lehet ismerni).

Rucola Designs - Fight The Good Fight
Font: Amatic SC
Rucola Designs - Fight The Good Fight
Neil Young - Down By The River (from Strawberry Statement)


Victor Jara - Comandante Che Guevara




Megjegyzések