Eccervolt, holnemvolt

Nagyon örültem, mikor elhatároztuk, hogy leszen közös témára collabunk megint, de meg is ijedtem. A mesetéma nem igazán az én világom, a rémmeséket sokkal jobban meg tudják fogalmazni a Deviantos kollégák, és fantasyban se vagyok bajnok. Rinyáltam is eleget, míg el nem készültek a csomagjaim, de a végére már nagyon megszerettem, leállni is nehéz volt. A végeredményben szinte nincs is rémisztő, inkább festői, állatos, vintage készlet született.



Az Álomcsapat is nagyon szerette, nézzétek csak! (Az oldalaimat már mutattam az előző bejegyzésben.)


A Once Upon A Time és az Add-On kapható a Devianton, ahol 14,99 ficcs elköltése esetén (kizárólag a Once Upon A Time kategóriában), hatalmas freebie is üti a markodat, tele tényleg fantasztikus elemekkel és papírokkal. Semmi töltelék, de tényleg! Eszméletlen szuper készletet csinált mindenki!!! Csak ismételni tudom magam. :)





Megjegyzések

Secima üzenete…
Gratulálok! Ez is ugyanolyan jó kis készlet lett, mint az eddigiek. Nagyon ügyes vagy!
Margó üzenete…
Hihetetlen MEGAkészlet! ... és ki-ki kedvére válogathat a mesékből!!! Én sem fogok megállni Piroskánál és a farkasnál ...
Köszönöm , Ildi!!!