Ami lemaradt

Nem úgy terveztem, hogy semmi évzáró meg értékelő poszt nem lesz, úgyhogy nem is ússzátok meg! :) De először is Boldog Újévet, meg minden szépet és jót! Ami miatt elmaradtak a most pótolandók, az az újévi készlet, ami nagyon malacos! :)

Rucola Designs - Wacky 13 - coming soon!
Elkészült még 23:40-kor és kapható lesz január hetedikén. :)

Szégyellem kissé a pofám, de a 2012 igazán jó év volt nekem és az egész családnak. Mindjárt januárban lett szép új fürdőszobánk, nyáron megújult a teraszunk, Ferinek lett fekete autója, nekem okostelefonom, Máténak diplomája, majd - nagy nehezen - állása. Egészségünk rendben, az allergiámat sókezeléssel tartom távol. A vérzsírjaim kissé megbolondultak, de étrendi és italrendi változtatásokkal karbantarthatók. Hiányzik a gyógytorna, de mégsem híztam. Nyaraltam Gradóban és Rómába is eljutottunk Ferivel. Kirándultunk belföldön, mulattunk a barátokkal. Slusszpoénként pár napja még Csabával is találkoztam!

Sajnos, veszteség nélkül már nincs év: velem egyidős másodunokatestvérem ment el. :(

Valamivel kevesebb blogbejegyzést írtam, de a 237 még így is heti ötöt jelent. Állom a sarat a FB ellen, olvasok is még rengeteg blogot, bár már én is csak az országos spanjaimnál kommentelek. Év végére beadtam a derekam, és a Pinterestre is regisztráltam. Az Instagramot nem viszem túlzásba.

Scrapbookilag idén is pozitív a mérleg. Februártól új boltban, a DeviantScrapen árulok, teljesült az álmom! :) A bevételem duplája a 2010-esnek, 27 új készletet készítettem és számos korábbit is újra piacra dobtam, meg rengeteg freebie-t is kreáltam. Változatlanul imádom minden percét az alkotásnak!
Magam is meglepődtem, hogy ugyanannyi oldalt csináltam, mint tavaly, közel 200-at, nem számítva a desktopokat, ATC kártyákat. Azért lepődtem meg, mert az Art Journal Caravanba beletört a bicskám, és csak 10 oldalt csináltam az előző 60 helyett (ez nem vette el a kedvemet, és 2013-ban is folytatom!). Igaz, új CT-tagságom lett a HVS-ben, és Paula is rendesen ellát készletekkel. :) Rendesen részt vettem a Cewe-kihívásokon és néhány boltin is. Inspirációban nincs hiány.

Most is készítettem számos naptárt és fotókönyvet ajándékba, de a legnagyobb truváj a Rómáról szóló fotókönyvem lett, amely kifejezetten könyvnek készült, friss dupla oldalakkal. Kemény, emberpróbáló meló volt, de szeretnék még ilyet csinálni.

Óriási dolog, hogy - hála Tinának! -  több kreatív tanfolyamon is részt vettem, rajzoltam, színeztem, festettem, és belevágtam az art journalingbe!!! Imádom, tanulom, gyakorolom, folytatom! :)

Kultúrában 2012-ben sem volt hiány, csomó zene, több színház és mozi figyelt be, mint az előző évben. Igazi retró zenei év volt, számos kedvencünk jött el, sőt, az East is összeállt!
Rengeteget olvastam, juhéj! 7400 oldalt, 19 elég vaskos könyvet olvastam ki, ennek csak kb. fele krimi. Egyébként az egész év a cirkusz és a mágikus realizmus/fantasy jegyében telt, több ilyen témájú könyvet olvastam, mint valaha!

Az év legjobb színházi élménye: Egyszerháromnéhanégy a Madáchban
Az év komolyzenei koncertje: Hercules a MÜPÁ-ban
Az év popkoncertje: Dream Theater az Arénában
Az év retró koncertje: East a Kodály Központban, Loom és Carl Palmer a hajón
Az év meglepetés zenekara: Caro Emerald, Hurts a Szigeten
Az év könyvélménye: Éjszakai cirkusz Erin Morgensterntől

Elhatároztam, hogy az olvasmányélményeimet is megörökítem fotókönyvben, ehhez persze még számos oldal hiányzik. Csináltam a napokban hármat, amiket még nem publikáltam.

Finecrafted Designs - The Birdhouse
Hidden Vintage Studios - Haunting Heroines, Toil & Trouble
Font: Jane Austen
Rucola Designs - Show Of Wonders, Magical Escapes, Midnight Reverie, Lucky Start
Font: Some Weatz Swashes
High Four Designs - Pirates Adventure
Holliewood Studios - Midnight Reverie, Dramatic Papers
Font: Chiller
Na, BÚÉK! :)
  

Megjegyzések

evadraga üzenete…
Valóban gyönyörű éved volt. Azt kívánom, az idei 2013-as is minimum ennyire szépre sikerüljön! :)
BUÉK!
Kata üzenete…
Nagyon jó volt olvasni az összefoglalódat! Igazán gazdag éved volt! Kívánom, hogy 2013 is legalább ilyen sikeres és szép legyen! :)
Secima üzenete…
Nem semmi évet hagysz magad mögött! Kívánom, hogy a 2013-as még jobban sikerüljön!
Krisz üzenete…
Jó érzés volt olvasni az összefoglóldat! Sokszor nem kommentelek de itt vagyok és olvaslak! Remélem legalább annyira jó éved lesz az idei mint a tavalyi volt. B.U.É.K.!