Ősz és baglyok megint

A heticewén naná, hogy blogtraines kihívás van. Eszméletlen gyönyörű és egységes csomagok készültek, azt sem tudtam melyik ujjamat harapjam, így több oldal is készült. Beszteritől kaptam egy remek wordart-csomagot, azt is akartam használni. A minmálosra aztán gyorsan rámászott valaki, de még nem mutatom, csak ha megjelenik a készlet. :)

Autumn Is Dreaming About Owls blogtrain
(Bee, Bóbita, Bubu, Eagleszem, Fairy Draver, Gólya, Kireva, Nessita, Rucola)
Autumn Is Dreaming About Owls blogtrain
(Bee, Bóbita, Gólya, Kireva, Osli)
Wordart: Beszteri

 

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
Imádom mind a kettőt, de leginkább a "rámászósat", amit még nem mutatsz... :) Amúgy a minimálodat megirigyeltem, hasonló stílusban készítettem én is oldalt ezekből a készletekből... :)
Secima üzenete…
Hú, ez a baglyos nagyon jó lett!