Tengerre!

Az első, ami erről a készletről eszembe jutott - bár ott nem tengeren hajóznak - Arthur Ransome Fecskék és fruskák könyve, illetve az egész sorozat. Én nem ismertem, és csak akkor olvastam, amikor Ferivel elkezdtünk járni, vagyis főiskola után. Rögtön kiszúrtam a könyvespolcán, és - mivel neki is kedvence volt - kicsit késve, de kiolvastam. Oldalt is erről akartam csinálni, aztán végül két másik született, de ami késik... :) A Little Mariners a DeviantScrapen elérhető a Hidden Vintage Studios boltjában!

Hidden Vintage Studios - Little Mariners
High Four Designs - Pirates Adventure
Font: Dawning Of A New Day

Hidden Vintage Studios - Little Mariners
Holliewood Studios - Somewhere
Font: Dawning Of A New Day

Megjegyzések

Tina üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tina üzenete…
Teljesen odavagyok a készleteidért és az oldalaidért!:-) (Annak ellenére, hogy évek óta nem digizem.) Nagyon hasonló az ízlésünk-lelkületünk bizonyos pontokon szerintem... :-)))
Secima üzenete…
Nagyon jók ezek a tengeres oldalak!