Leloka szülinapja

Idén minden fontos dolog Húsvétra esik, így országos barátnőm, Leloka szülinapja is. Mivel megengedte, hogy közhírré tegyem, büszkén ideteszem az ajándékot. Rá is büszke vagyok nagyon! De hogy miért, az még titok!:)

Sablon: Tbla-Sketch Templates – Templates w/Attitude PJ52 set 1
Papírok és elemek: Julia Makotinsky Design (LDD) – Spring Awakening
Font: Kathrin Pfetzing aka lauraskathi (FPD) – Lia, írott: Vaguely Repulsive

Csupa shoppingolt dologból dolgoztam. Mostanában a templétek mellett a Funky Playground Designs dolgaira gerjedek, nem tudtam ellenállni az egydolláros akcióknak. Azért a Little Dreamer Designs-hoz sem vagyok hűtlen!:)

Megjegyzések

Secima üzenete…
Egy ilyen képért megérte shoppingolni. Mostanában eléggé színes dolgokat készítek, így változatosságképpen, jó volt ránézni erre az oldalra. Tetszik!
macicsapat üzenete…
Boldog szülinapot Leloka! Várjuk a titkot! A kép alatti kínai részt továbbra sem értjük, de mindig elolvassuk. :)
Secima üzenete…
Lelokának én is boldog szülinapot kívánok! A titokra én is kíváncsi vagyok. :)
Myrthyra üzenete…
Boldog szülinapot kívánunk mi is.:) Nekem nagyon tetszenek az "egyszerű", átlátható albumok… így aztán természetesen ez is.:))
Rucola Designs üzenete…
Köszi!!! Szerintem ez a stílus illik az én tudományos barátnőmhöz, és nagyon tetszett is neki!