And the present goes to...

Pertine és Kisnyúl! :) Gratulka, dobjatok egy mélt!
Kettőt sorsoltam, az erősen újrapróbálkozók között még egyet. Abszolút győztes ugyan nincs, pedig a szöveg is el volt rejtve az oldalon, mégis csak az Itáliára koncentráltatok. :) De belátom, hogy nehéz volt. A megfejtés: OUR HOUSE, az eredeti Madness szám itt. Köszi. hogy játszottatok!
Mingyá jövök a készlettel is.

Megjegyzések

Merika üzenete…
Gratulálok a nyertesnek. Én is Olaszországra tippeltem volna, ezért nem játszottam mert éreztem, hogy csavar van a dologban.A készlet szuper!
Pertine üzenete…
:)))) Viszkethet a tenyerem, mert most nem tudok nekiesni a készletnek, de nagy köszönet a nyereményért!
Kisnyul / Andi üzenete…
KÖSZÖNÖM!!!! nagyon örülök, mail ment. :)
Puzsi üzenete…
Gratulálok a nyerteseknek! Ja és most, hogy már tudom, nem is olyan nehéz :)