Karavánozás februárban 1.

Minden hónapnak van valami vezérfonala (a vezérfonalról mindig Haggyállógva Vászka jut eszembe, annyit keresték a filmben :)) Imádom, hogy a Tecsőn még ezt is meg lehet találni!



Szóval AJC: februárban tetszés végigmehetünk az ábécén, és amelyik betű, illetve avval kezdődő kifejezés inspirál minket, alkothatunk. Hát nem tudom, mennyi betűre marad időm, de még biztos lesz folytatás.
Elsőre - érthetetlen módon - a CREATE ugrott be, jó sokat rétegeltem, meg blendingeltem vele. :)

Elements: Beth Rimmer - Good News
Papers: Beth Rimmer - Impressionist Garden, Roben-Marie Design - It Is Written

Mask: Creative Victorian Design - Essence freebie

Create: Crowabout Studio-B - Dirty Words

C: Christina Renée - Stamped Alphabet

Wa: Lynne Marie - Creative word art

Font: Anonymus Clippings


Aztán gondolkodtam az A-n, és hát igen, a korom, már nem, ami a kéményben van, hanem amivel általában nem foglalkozom. :) A krokit ne kérdezzétek, kellett valami oda optikailag, és a krokikhoz meg a dínókhoz való affinitásom közismert. :) Azért szomi vagyok, hogy annyi nagyszerű dizájner ment nyugdíjba vagy tért át hagymára. Itt van ez a Jackie Eckles is, még jó, hogy rendesen bevásároltam tavaly.

Papers: Jackie Eckles - Hip Girl, Dingy Boy 2
Croc: Jackie Eckles - Dingy Boy 3

Label: Jackie Eckles - Love Animals

Clocks: Christina Renée - Collectors Pletora

Doll, bird: Fiddlette - Reflections Of Me

Paint: Fiddlette - The For Seasons

Fonts: Anonymus Clippings, Type Keys, Vaguely Repulsive, Stamp Act

Megjegyzések

Secima üzenete…
Micsoda jó kis Ildis oldal. :) Nagyon tetszik ez az órás megoldás.
Osli üzenete…
Szuperséges! A kroki meg igazán illik oda, feltéve, ha aligátornak hívjuk ;) de különben így is :)
Krisz üzenete…
Wowwwww! Már megint tanultam. köszi! :)
Unknown üzenete…
hű Ildi, nagyon klasszak a képeid, főleg az első tetszik a sok sok rétegével! Annyira el tudom képzelni kinyomtatva képként a falon :) nagyon tetszik <3 :)
Margó üzenete…
Igen,most nekem is a sok-sok réteg, blending, textúrázás vált a mániámmá, ezért az első lettem szerelmes:-))