Házunk, otthonunk

Haccáz! Mármint a bejegyzések száma! :) Kicsit off voltam a héten, de nagy nehezen előkerültem Somogyországból, ahol egy szíkret prodzsekten dolgozom. Sajnos a Cewetali emiatt kimaradt, de biztos remekül éreztétek magatokat!

A házas téma már régóta motoszkál bennem, előszedtem a Cinque Terrén készített fotókat meg az ollómat és lett belőle készlet. (Az Anna Anasztaszova madárkákat se bírtam belőle kihagyni.) Kollázsimádóknak is hasznos, vintage is meg nem is, a színei melengetők. Az Our House (részletekben és egészben) kapható a Scrapbook Elementsen.


Meseszép oldalakat kaptam az Álomcsapattól:


Zenét is hoztam, bár csak a raszta szív, mi nem, a parti ház még nem aktuális, de egy kis szansájn azért jól jön! :)

Ladánybene 27 - Kell egy ház


Ladánybene 27 - Fürdik a lelkem

Megjegyzések

Secima üzenete…
Hú, ez is egy nagyon jól sikerült készlet. Nagyon-nagyon tetszik. :)
Ja, és a Ladánybene 27 is.
erzsocica üzenete…
Szuper klassz készlet, a színeivel és ezekkel a házacskákkal levettél a lábamról. És persze észrevettem a madárkákat is :-)
Nézz be hozzám, egy kis meglepi vár ott: http://elizakittydreams.blogspot.com/2011/02/dijat-kaptam-en-isliebster-blog.html
kreatívhit üzenete…
Már találkoztam az oldalakkal a saját házuk táján.Nagyon klassz ez a készleted is.
treza üzenete…
Hogy én mekkora hülye vagyok...Csütörtök reggel volt időm kutakodni a blogodon (segítségért) és betippeltem az Our House c. nótát, csak írni nem volt már időm (munkahelyről)...estére meg elfelejtettem :)
Ettől függetlenül imádom ezt a készletet, és a dalt is! Az Álomcsapatod szuper oldalakat alkotott!
millu üzenete…
Hú,már nézegettem az oldalakat itt ott,nagyon szuperek lettek,klassz a készlet nagyon.Szeretem nézegetni az oldalaidat,annyira különlegesek,ahogy a készleteid is.