Eléggé hasonlítanak

Már biztosan kiszúrtátok Osli új minijét, amit az IvyScraps versenyére készített. A téma hatására keresgéltem, és leltem egy nagyon cuki fotót elsőszülöttemről és az apukájáról. :)

OsDesign – Daddy & Me (Designer Contest - Week 1)

Megjegyzések

Florci üzenete…
Tökjóóó! A hátizsák csatja olyan, mint a kis képtartó fülecske. :)
Margó üzenete…
Imádom különben is ezeket a színeket és most ezt az oldalad is - a két "pasival", meg ezzel a más stílussal (hehehe)!!!
Krisz üzenete…
ÉN sem emlékszem hogy ilyen oldalt láttam volna tőled! Szupi lett! :)
Osli üzenete…
Nagyon cuki tényleg a fotó. Az oldalad is nagyon tetszik. Köszönöm, hogy alkottál te is a minivel.
Secima üzenete…
Nekem ez az oldalad nagyon bejön. A színvilága, ahogy a fotót keretezted, felfüggesztetted, illetve háttérként alkalmaztad. Nagyon klassz lett.
erzsocica üzenete…
Szuper Apa/Fiú oldal lett, tetszik, ahogy a nagy blendingelt fotó szinte beleolvad a háttérbe. Jó ilyen stílusú oldalt is látni tőled!