Munka ünnepe

Az Államokban az ősz nemcsak az iskolakezdést, hanem szeptember első hétfőjén a munka ünnepét is jelenti. A Labor Day tiszteletére készítettem egy oldalt, mert - őszintén szólva - nagyon kedvelem az amerikai mentalitást a munkához való hozzáállásban, és kereskedni velük meg külön öröm, komolyan. Nálunk semmi nem megy ilyen eccerűen.
Azért is fülig ér a szám, hogy az ötnapos/ötven százalékos akcióm abszolút sikeresnek bizonyult - a többi dizájner számára is! Köszönöm nektek, akik vásároltatok. :) Ez a kis retró plakátom meg annyira megtetszett Sunninak, a tulajdonosnak, hogy felhasználta hirdetésnek. :) Ezt a tuti kis készletet használtam hozzá, kockáknak alap darab! :)

Részemről mára semmi újdonság, csak a Fresh & Wet került a boltba. Az ötféle alfával jól megszenvedtem míg külön fájlokba raktam szét, soha többé nem csinálok így betűt, az biztos, pedig Krisssz már régen megmutatta, hogy kellett volna. :)
Cuki macik is érkeztek a boltba (én sose tudok ellenállni), van hozzá havi képeslapos kihívás, a 40%-ot érdemes kihasználni! Keddig csak (central time).

Megjegyzések

krisssz üzenete…
Akkor mééé nem úgy csináltad?:))
A plakát meg akkora csúúcs!!
do üzenete…
Ez a plakát állati jó! Nem is csodálom, hogy felhasználta. Csúcs!
erzsocica üzenete…
Nem csodálom, hogy megtetszett a tulajnak, mert nagyon ott van. Tényleg az az igazi amerikai retró filing!!!!!