Sikolyok

Kezdjük egy örömsikollyal! Sorsoltam, kösziköszi a kedves kommenteket! A kísértetházba ingyen bebocsátást pedig RITA nyert! :) Gratula neked és légyszi írj egy mélt a borsmustar kukac gmail pont com címre.
Akik tuti sikoltoztak, és nem örömükben, azok az Álomcsapat tagjai voltak :), még emléxem tavalyról, mennyire "örültünk" a Halloween készleteknek. No, de a CT-member élete sem mindig móka és kacagás, ráadásul elárulhatom, hogy ez az első, de nem az utolsó ilyen témájú cuccom, mert nagyon rá vagyok kattanva a témára meg a színvilágra.

No, nicsak:


Álomcsapat kezdetben kicsit megfogyatkozva, de már teljes létszámmal:


Enyémke, kedvenc fotómmal Annamariról:

Rucola Designs by IG - Sream Seekers

Azért igyekeztem, hogy decens őszi oldalt is lehessen készíteni, mivel idén nem tervezek ilyen színvilágú kitet. Viszont a tavalyiak ma kerültek az SBE boltba akciósan, ha valaki lemaradt volna. :)

Megjegyzések

Janka üzenete…
gratula Ritának! csudaklassz ez a készlet, én is imádom a színvilágát :) a macsek meg a filc bagoly a kedvencem :)
Judit üzenete…
Nekem is a macsek, meg ezek az élettel teli színek!!!!!
Secima üzenete…
A macsek nekem is bejön és a lepkék is. Megint jó kis készletet hoztál össze. :)
erzsocica üzenete…
Ritának nagy-nagy gratula!
Neked pedig a készlethez gratula, mert nagyon szuper lett!
Ezek az élénk, erős színek nagyon bejönnek!