Grunge, de nem mocsok

Éjjel jött a mél, hogy bocs, de most lett kész és megy is a boltba. Mivel lepetéztem, amikor megláttam, micsoda, meg is csináltam az oldalt gyorsan Melnek. Elemeire nézve tényleg grunge, de - csodával határos módon - mégsem a zenei vonalat juttatta eszembe. Azért persze azzal is készültem. :) Előbb a készlet: So Grunge, az elemek és a papírok külön-külön 1-1 dollárért kaphatók a GottaPixelnél, és mondhatom, szuper gyönyörűek!

A+ Designs – So Grunge
Fonts: Hawaii Killer, Stamp act


Most jön a zene: ahonnan a stílus maga indult, a Pearl Jam és a Nirvana nevéhez kötődik, de - érdemeik maximális elismerése mellett - az én zeném sokkal inkább Neil Young. Egy összetéveszthetetlen hang, egy szál gitárral és szájharmonikával is több százezres stadionokat tud lázba hozni. Egy élő legenda. Ez a szám meg az Eper és vér (Strawberry Statement) című kedvenc filmemben is volt, ami egy alapmű a 68-as diáklázadásokról.

Neil Young - Helpless



Ezt a fimet hogy nem láttam, fogalmam sincs, mikor egyrészt Jarmusch, másrészt Johnny Depp!:) De pótolni fogom.

Dead Man (Soundtrack) by Neil Young



Megjegyzések

Krisz üzenete…
Nekem egy szürrealista festmény jut róla eszembe! Csodás! Annyira jól csinálod! :)
szrjudit üzenete…
Micsoda zenék, micsoda készlet, micsoda oldal, a blogod külön program nekem, imádom, feltöltődök, elmerengek! :)
erzsocica üzenete…
Johnny Depp nálam is nagy kedvenc, de én sem láttam még ezt a filmet.
Az oldalad nagyon vagány, nekem is egy festmény jutott róla az eszembe.
eralilla üzenete…
Ez nagyon vagány oldal lett, nekem tetszik!!