Hajó és hullám

Koncerten voltunk megint! :) Nagy izgalommal tapasztaltam, hogy a Nouvelle Vague ismét játszik az A38 hajón, a múltkor lemaradtunk, most minden körülmények között ott akartam lenni. A minden körülmények ezúttal elég drága, vacsorás árukapcsolásos jegyet jelentett, mert a vacsora nélküliek már elfogytak. Gondoltam, hogy vacak lesz az étek, de még ezt is alulmúlta, messzire kerüljétek el a hajó éttermét (pedig pár éve még milyen jó volt itt a konyha). Ráadásul a kiszolgálás is tetű lassú volt, és megpróbálták a számlához írni a kaja árát is, amit a jeggyel már egyszer kifizettünk.
Nem maradtunk le semmiről, mert mikor felértünk a tetőteraszra, Rutkai Boriék még csak hangoltak. Szerencsére fedett a terasz és eltakarították az esőzés nyomait, jöttek az égősorok és izzósorok meg miazmás. :)

Rutkai Bori és a Specko Jedno - Világvége (Gyere Isten)


10 után kezdett a Nouvelle Vague, gombostűt se lehetett volna leejteni, annyian voltak (egyébként a jófej zenekar a nagy érdeklődésre való tekintettel bevállalt egy extra koncertet még éjjel 1-re). Sok számot ismertünk a rádióból (MR2), meg számos más együttes dalát is játsszák (Depeche Mode-ot is, Judit!). Pillanatok alatt iszonyú hangulatot csináltak, remek énekhangok, hangszertudás és mekkora show-women ez a két csaj! Különösen a szöszi a jazzes hangjával, és még szép is. :) A közönség imádta őket és viszont. Nem találtam olyan pörgős videókat, amiket szerettem volna, így két slágert kaptok. Szerintem tuti jönnek még, aki jól akar szórakozni, vállalja be!

nouvelle vague - marian


Nouvelle Vague Master & Servant

Megjegyzések

Janka üzenete…
Micsoda partiarc vagy, Ildi :D Mást sem olvasok nálad, hogy ilyen koncerten voltál, meg olyanon. Hihetetlen, hogy fér ennyi minden az idődbe!
Nekem ezekkel a rétegzenékkel gondom van, de jó, hogy beszámolsz róluk :) Így legalább egy-kettőt megismerek most, hogy teljesen kimarad a zenei élet.