Tűz van, babám!

Aki nem tudná, ez az egyik legkirályabb film címe, amit valaha láttam (naná, hogy Forman). Na, meg egy jó szám is a Kimnowaktól. Amiért itt billentyűzgetek, az viszont Keley új készlete. Nem volt képem hozzá, de kerestem. :) Szuper kis kit amúgy, nagyon bírtam a színeit, és meg is lehet nyerni egy hozzászólással!

Click the image to win the kit!

Kit: Keley Domingues – Firefighter
Template: Latham Template 1
Font: VTPortable Remington
Photo: FlickR

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Egyből kiszúrtam a New York-i tűzoltót. No, nem csak amiatt, hanem sok minden miatt nagyon tetszik az oldal. A nagy papír például a füst színe miatt, a felirat meg az elhelyezése és a különbözősége miatt (na ezt jól megfogalmaztam :)) Szóval tetszik :)
Osli üzenete…
Hehe, ez milyen fotó! Szuper kis oldal lett megint!
Secima üzenete…
Nagyon jó fotót találtál. Az oldal is szuper. Tetszik a tűzoltó keretezése. :))
Kriszta (hozak) üzenete…
Szuper lett az oldalad! A film nálam is tuti!
Unknown üzenete…
Very beautiful your LO, I loved the picture.