Az ősz lángjai

Addig-addig foglalkoztam a tűzoltós készlettel, mígnem végleg meggyőztem magam arról, hogy - a Duna készletekkel való rekesztése ellenére - őszi készletet csinálni pedig kell! Ezután már csak leállni volt nehéz, nem is sikerült egyhamar, annyira imádom ezeket a színeket. :) Az őszi kit mellé egy mini és egy szókártya-gyűjtemény is készült. Nem is említve a freebie-ket, hiszen az álomcsapat sem tétlenkedett! Még nem kaphatók, de azért mutizom:

Így fest a csapat, és amit készítettem vele, az egy novemberi desktop a hozzá való gyorsoldallal, angolul és magyarul. Remélem, bírjátok, ha igen, vigyétek! :)

Megjegyzések

Secima üzenete…
Én már nagyon várom. A freebie-t letöltöttem. A készletet pedig biztosan meg fogom venni, annyira jó. Gratulálok!!!!
Ányi üzenete…
Szerintem is szuper lett a készlet, a desktop nemkülönben! Eccerűen imádom :-)
Unknown üzenete…
Jaaaaajjjjj Ildi, ezek gyönyörűek!!! A kismadár és a másik állatka annyiiiira de annyira aranyos!!! <3 Imádom őket!! :)
altalena üzenete…
Elájulok, milyen tökéletes egy készlet! Wow kategória, ahogy LaceE mondaná:) Gyönyörű Ildi.. imádom:)
Eszter(beszteri) üzenete…
Amikor megláttam Ányi oldalát az sb-n, egyből tudtam, hogy meg fogom venni a készletet! :) Én imádom az őszt (na persze az olyat, ami még gyerekkoromban volt, nem ezt a mostanit...), úgyhogy nem tudok betelni az őszi készletekkel! :)
eralilla üzenete…
Bevallom, nálam az eddigi készleteid közül ez viszi a pálmát. Szuper színek, s ezek az állatkák! Fantasztikus.
LaceE üzenete…
Végre nem kell irigykednem senkire, hogy előbb dolgozhat ezzel a szépséggel, mint én. Imádom a színeit. Nem is bírom abbahagyni az oldalgyártást vele :)
Névtelen üzenete…
Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 29 Oct [LA 05:00pm, NY 07:00pm] - 30 Oct [UK 12:00am, OZ 11:00am] ).
csuti üzenete…
Ó, ez a készlet valami fantasztikus! Nagyon-nagyon tetszik!
Névtelen üzenete…
CUUUUUTE desktop freebie, I love it! Thank you for sharing it!
Osli üzenete…
Mondtam, hogy az állatkák mindenki szívébe beleköltöznek majd. Imádom ezeket a készleteket (is) :)