Start wearing purple

Múlt vasárnap nagy találkozásunk volt: Janka, Szabi és Linsey voltak jelen. :) Jankával poénból lefotóztuk egymást fotózás közben, ebből született az oldal. És természetesen lila, mert Janka kedvenc színe ez (és én is nagyon bírom). No meg Baba szín szerinti kihívására is tuti. :)

Template: Sabdesbois
Kit: ViVa Artistry – (S)heroes
Font: Angelic War

Zene is van hozzá, egyik nemnormális kedvencem Gogol Bordello, a gipsypunk. Amolyan multikulti mulatós. És igen, jól halljátok az oroszt. :)


Persze a nagy és örök klasszikust se hagyhatom ki: Deep Purple. Semmit nem fakult 1970 óta, és nem is fog soha. A hangerőt tessék felcsavarni. :)



Megjegyzések

Ányi üzenete…
Szuper, szuper és szuper, ebben a sorrendben :-)
altalena üzenete…
Gyönyörű Lo! És én még hozzátenném az Ányiéhoz.. szuper, szuper!
Secima üzenete…
Most akkor én is fokozzam még a szuperek számát? Na, jó legyen még eggyel több.
LaceE üzenete…
Az oldal itt is tetszik, de ezt már megbeszéltük. A Gogol Bordello nagyon bejött, élveztem, a DP meg egyébként is nagyon szép zene :)Jó választás :)
Osli üzenete…
Jó kis lila bejegyzés volt ez! Az oldalad meg nagyon bejövős :) Ja és szuper is ;)
pamacsdesign üzenete…
Nekem is bejön a lilás Jankás kép!
Noncsi üzenete…
Szuper jó oldal lett!!! :)