Kis bohóckodás

Már a boltban Keley új készlete, a Joy the Clown, más akciós dolgok mellett még 1$-ba sem kerül! :) Nagyon szép és aranyos, de nem igazán az én világom, kissé ironikusra vettem a figurát. A bohóc egyébként mélyérzésű, és gyakran sírnivaló dolgok vannak egy bohóctréfában. Már ha jól csinálják. De az egyik legnagyobb bohóc és komikus számomra Alfonzó. A Ványadt bácsi igazi gyöngyszem (bár Csehovot is imádom), és az évszak miatt különösen aktuális. Jó régi, de hátha valaki még nem ismeri. Igaz, igaz, már a szelek se a régiek.... :)

Kit: Keley Domingues – Joy the Clown
Template: Red Leaf DigiScrapping - Page in a Pinch 33
Fotó: FlickR


Megjegyzések

Ányi üzenete…
Ványadtan jelentem, hogy vidám oldalt gyártottál! S örülök, hogy már a szelek sem a régiek, mert itten régebben annyit fújt, hogy ha ezt előre tudom, nem költözök ide! :-)
LaceE üzenete…
Szerintem aranyos és tetszik is :) De lehet, hogy ezt már megbeszéltük :)
Osli üzenete…
Köszi a bohóckodást. Én meg szaladok, és főzök egy csáját :) hátha jobban érzem majd magam tőle ;)