Törőcsont, kénkő, remény

Akárki akármit gondol, engem is lázba hozott a Füst és csont leánya mint kihívás. Persze a magam módján: sietve elolvastam a könyvet, és lóhalálában összedobtam egy készletet. Nem tudom, idén mitől kattantam rá eccercsak a fantasyra, az első a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei volt - ez még csak érthető a fotók miatt. Aztán jött az Esték a cirkuszban, de ez inkább mágikus realizmus, majd Deviantos ajánlásra az Éjszakai cirkusz. Lassan fiatal felnőtté válok. :)
A könyv világa beszippantott, a jó és rossz, az angyali és ördögi világ örök téma, hát még, ha ilyen jól meg van csavarva! Ráadásul jól megírva, remekül fordítva, és még Prágában is játszódik egy darabig! Nem tökéletes a regény, nekem volt egy kis hiányérzetem, de érdemes elolvasni, a folytatások is nagyon izgatnak (még lesz kettő)! Érdekes, igyekeztem kékebbre meg hidegebbre venni a készlet színvilágát, de nem sikerült. Nekem ez a könyv a reményről szól.
Szóval holnapig még fel lehet tölteni az oldalakat a kihívásra, és a készletemmel tutira pillanatok alatt összedobható az alkotás! :) Wishbone & Brimstone név alatt kapható a Devianton!


Álomcsapattagok is pályáztak, így nem minden oldalt tudok most megmutatni, viszont kaptam Beszteritől és Gigitől gyönyörűket versenyen kívül, azokkal dicsekedhetek. Inspirálódjatok!



Itt az enyém is (VK).

Rucola Designs - Wishbone & Brimstone
Font: Some Weatz



 


Megjegyzések

Janka üzenete…
Tök jó, hogy te ilyet tudsz alkotni!!! Állati, tényleg!

A regénnyel kapcsolatban nekem is volt hiányérzetem bőven. Kicsit, mintha a nyers szöveget olvastam volna, nem pedig a szerkesztettet :) A kiadó kicsit jobban ráfeküdhetett volna a témára, és jobban ösztökélhette volna az írónőt, hogy fejtsen ki dolgokat bővebben, mert ez így hiányos. Persze, majd a trilógia végén lehet nyilatkozni ezekről. Kiváncsi vagyok mindenesetre, mert a potenciál benne van :)
Rucola Designs üzenete…
Én is így gondolom! :) Köszi! :)
Budaházi Brigitta üzenete…
Ildi, köszönöm az ajánlást a kihívásra, és MÉGJOBBAN köszönöm, hogy ezzel a klassz készlettel alkothattam. Tutijól összeraktad minden elemét, kifejező, klassz az elemkészlet, szépségesek a papírok. Listámon rajta, hogy még készítenem kell vele oldalakat.
Én is nagyon kedveltem a könyvet, de nekem is hiányérzetem lett, és várom a folytatást. Bár más miatt volt az, mint Nektek. Nekem az volt az érzésem kicsit, hogy pont akkor ért véget, amikorra már belemelegedtem volna a történetbe. Vagyis, a könyvet végig alig tudtam letenni, de, mintha az egész regény az utolsó pillanat bevezetője lett volna, és erre hirtelen végeszakadt. Huss, felszálltak.... és?!?!!?!?!?! :D :D
Rucola Designs üzenete…
Igen, bennem is van ez az érzés, és alig várom, hogy angolul megjelenjen a folytatás! Ahogy a további oldalaid is, megtisztelsz és boldog vagyok! :)
Secima üzenete…
Ezek az oldalak is nagyon szépek ebből a klassz készletből. :)