Kőleves, avagy paleo vagy nem

Tudom, hogy a konyhás készlet iszonyú elcsépelt meg uncsi, nekem mégis kellett már egy saját. Gyakran muszáj táplálkozási előadást készítenem vagy posztert, most még Lelónak is szüksége volt egy kiadványborítóra.
Ez utóbbi volt az utolsó lökés, mert - a fentiek miatt - már augusztus óta szenvedek a csomaggal, illetve a befejezésével. A nyaralások is kizökkentettek, meg szerettem volna, ha nem sablonos. Így megpróbáltam egy konkrét étrendre, a Paleo diétára felfűzni. Ez egy igen divatos, fehérje- és rostdús,  húsevős étrend (plusz sok zöldség-gyümölcs, tészta és kenyér kizárva), amit én magam abszolút nem tartok (pasta nélkül meghalnék), de ettől még sokaknál működik.
A készlet persze mindenről szól, ami kaja és konyha, vintage is meg retró is, receptkártyákhoz, szakácskönyvhöz is jól használható - megkockáztatom: még hagymához is.



Van egyszer a Stone Soup Paleo Manual 18 papírral és 103 elemmel. Van hozzá egy Stone Soup Add-On 70 elemmel (kártyák, címkék, táblák és ragacsok), és az egész összecsomagolva mint Bundle!



Minden a DeviantScrapen!


Oszt idesüssetek, miket kavart a kreatív csapat! :)

Megjegyzések

icka üzenete…
elájulok, micsoda készlet!!! csodás! csak tátom a szám! :))))
Margó üzenete…
Hááát, én is azt mondom, hogy ez egy szuperséges HATALMAS kincsestár!!!!:-)