Én és a naptár

Nem titok, hogy odavagyok a naptárakért, külön kijárunk Bécsbe év végén, hogy kellő mennyiségben beszerezzünk mindenféle kreatívat. Azt sajnálom, hogy határidőnaplót nem használok (csak Google+telefon), de ajándékba ilyeneket is szoktam venni.
Tavaly először belevágtam a naptárprojektbe is. Gondoltam, mért ne örülnének a barátaim és a családtagok a saját oldalaimmal díszített praktikus fali dísznek? Először kinyomoztam, ki milyen típusút használ leginkább, aztán belefogtam a gyártásba. Természetesen a Cewe szoftvert és naptársablonokat használtam, evvel a legkönnyebb és leggyorsabb dolgozni. Úgy variáltam a designt, hogy négyzetes layoutokat tudjak megjeleníteni. Mutatok néhányat:






Asztali, fali és konyhai is készült, mindenki nagy örömére. Idén is mingyár nekilátok, remélem, lesz elég új oldalam hozzá! :)
 

Megjegyzések

Margó üzenete…
Egyszerűen nem tudok betelni a kreatív éneddel sem!! Ezek valami gyönyörűségek!! Olyan jó, hogy megismerhettelek, mert életenergiát (is) kapok Tőled, Ildi!!:-) Imádom a naptárjaidat! ... hát, lehet, hogy Veled együtt félek, lesz-e elég saját oldalad!:-) MIÉRT IS, MEKKORA A TE CSALÁDOD!!!???!!!:-)
Secima üzenete…
Igazán különleges ajándékokat kapnak tőled a barátaid, családtagjaid. :)