Én és a vászonkép

Vászonképet először abban a boltban csináltattam, ahol a posztereimet is nyomtattam, Ferinek készültek ajándékba, 30x30 méretben, még tavalyelőtt, nem volt olcsó mulatság. Akkor még nem tudtam, hogy a Cewénél is lehet vászonra nyomtatni, de azóta ezt is kipróbáltam.
Rendkívül egyszerűen, online lehet pillanatok alatt felvarázsolni a vászonra a fotót, de a letöltött szoftverrel is ugyanúgy elkészíthető. Cewe termékek több forgalmazón keresztül beszerezhetők, érdemes mindegyik hírlevélre feliratkozni. Óriási a méretválaszték és remek akciókat lehet kicsípni. A csúcs a tavalyi, szülinapos leárazás volt, de most is 30% kedvezménnyel nyomtatható a vászonkollázs. Szandrának csináltattam tavaly karácsonyra ilyen ajándékot, meg Máté is kapott néhány japán metszetet.



Idén meg magamat leptem meg egy 40x60-as csodával, egy régebbi ATC kártyámat felhasználva. (Mindent megtartok eredeti méretben, ez most nagyon jól jött.) Íme a falon, kissé retrósítva:


Most éppen Pingvinnel konspirálunk egy ajándékról. :)

Megjegyzések

ziti üzenete…
erről a több forgalmazós hírleveles dologról most hallok először. köszönöm a tippet! már kérem is innen-onnan a hírleveleket! ;)
Margó üzenete…
Szeretem ezt a sokszínű világot! Tanulom, mert mindig feltöltődöm tőle!:-))