Karácsonyi tatu

Meglepő minit hoztam ma. Idén december 20-ától 28-áig tart a Hanukka. S hogy miért készítettem ebből az alkalomból készletet? Mert a Fények Ünnepe szerintem gyönyörű, ahogy a többi zsidó ünnep, hagyomány is. Mert utálom a kirekesztést, és amilyen szelek mostanában fujdogálnak, ez elég gyakran eszembe jut. Mert férjem édesapjának rokonai Izraelben élnek, és szerettem volna egy képeslapot készíteni. Hátha közöttetek is van ilyen.
Szóval: régen éltek a Makkabeusok... :)
A Hanukkah mini 6 papírt és 20 elemet rejt, kapható akciósan a Scrapbook Elements boltban hétfő éjfélig.

Beedee és Millu csodás oldalt készített:

Íme a képeslapom, amit a következő hírlevélből nagy felbontásban le is lehet tölteni.


Megjegyzések

Secima üzenete…
Nagyon jó, hogy ezt a készletet elkészítetted. A képeslap és a lányok oldalai is igen jól sikerültek!
kreatívhit üzenete…
Remek készlet.Bárcsak én tartanák már a készlet készítésnél.