Karácsony pasztell színekben

Megérkezett a Winter Wishes, vagyis a saját idei karácsonyi készletem a Scrapbook Elements boltba! Téli készletnek indult, aztán mégis előbújtak a dekorációk, égősorok és izzósorok, fenyőágak. Valahol - úgy látszik - én is igénylem a karácsonyi készülődést, még ha a külsőségek nálunk itthon nem is jellemzőek (ajándékozás azért van, naná).


A lányok megint gyönyörűségeket alkottak a témában, csupa ihletett alkotás született, nicsak:


Az én oldalamat már láttátok, viszont csináltam a készlethez egy kis freebie csomagot, amelyhez csak a hírlevél feliratkozói juthatnak hozzá:


Borit az izzósorokkal muszáj vagyok ismét előkeresni:

Megjegyzések

Minyu üzenete…
Gyönyörűséges lett!
Secima üzenete…
Megint egy klassz készlet! Jó volt a videó is. Különösen a vége tetszett. :-)