Fagyos és északi

Utolsó készletem erre az évre, és utolsó a 7th Heaven boltban is. Szép hónapokat töltöttem itt a vendégeskedéssel, de jövőre új terveim vannak, és - úgy tűnik - lehetőségem is! :)
A Nordic Frost kit tele van cuki állatokkal, fagyos eleganciájú papírokkal és jeges elemekkel, mindenféle stílusban remekül használható. Kapható a 7th Heaven boltban, most akciósan, de ki tudja, meddig? :)



Kicsit év vége van, úgyhogy cétékéim kifáradtak, de még biztos kapok hasonlóan gyönyörű oldalakat a többiektől is majd. :) Secima tündéri ajándékát is bevettem a mutogatásba, nézzétek:


Hamarosan jövök háttérképekkel!

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
fantasztikus a készlet, és micsoda oldalakat kreált belőle az álomcsapat...! Totálisan beleszerettem, Ildikém!
Secima üzenete…
Ildi, köszönöm, hogy lehetőségem adódott ezzel a készlettel alkotni! Nagyon élveztem az oldal készítését. Gondolom a CT lányaid is, mert csodaszép oldalak születtek.
Margó üzenete…
Látszik, hogy gyönyörű a készlet, hiszen csodálatos oldalak születtek belőle!:-)))