Tanár úr, kérem!

Tudom, nem vall valami nagy fantáziára ezidőtájt iskolás készletet csinálni, de már tavaly is akartam, most lett. Próbáltam azért elszakadni a sablonoktól. Kedvenc Karinthym járt a fejemben közben:



Sajnos szemétládát nem tudtam kreálni, de azért van benne ez-az (18 papír, 84 elem és 13 korabeli fotó és egyéb ún. ephemera). Ilyen lett. :) Kapható a Scrapbook Elementsen.


Az Álomcsapat megint remekelt, el vagyok ájulva:

Megjegyzések

Secima üzenete…
Nagyszerű készlet! Az álomcsapatodtól pedig tényleg el lehetsz ájulva. :-)
beedee üzenete…
Az úgy volt, hogy megfogadtam nem veszek iskolás készletet... minek? kinek? Most majd azért átgondolom ezt a dolgot... :)))
Szuper lett! Álomcsapat detto ájulat!
erzsocica üzenete…
Micsoda készlet, fantasztikus lett! Az álomcsapat pedig zseniálisan gyönyörű oldalakkal örvendeztetett meg :)