Szuperkopó

Nem bizonyultatok elég jó detektívnek, pedig a SBE galériába névvel töltöttem fel a kapus oldalamat. :) Elismerem, nehéz volt a kérdés: Saxon Holttal álltam össze készletkészítésre, és nagyon flottul ment, úgyhogy nem ez az utolsó! Imádom a stílusát, állati klasssz egyedi elemeket készített villámgyorsan, a papírokkal sem fukarkodtunk: a Super Sleuth 32 papírt és 66 elemet tartalmaz, beleértve két betűkészletet is! Aki szereti a krimiket, főleg Sherlock Holmest, és/vagy a vintage stílust, tuti megtalálja vele a számítását. Kapható a Scrapbook Elementsen, hétfő éjfélig akciós. Mivel collab, sajnos nincs esélye, hogy ennél olcsóbb legyen valaha, úgyhogy uccu!


Szuperszónikus oldalakat kaptam az Álomcsapattól:


Köszönöm, hogy játszottatok velem, az öt tippelő között sorsoltam is az imént, és a szerencsés: JANKA! Gratula, küldöm!:)

Megjegyzések

altalena üzenete…
Gratulálok Jankának! Hogy maradtam le én erről a játékról?:D Bár tippelésben nem vagyok valami jó, de csodaszép a készlet Ildi!:)
Eszter(beszteri) üzenete…
szenzációs lett az új készlet, Ildikém!!!!!! :) és megnéztem az álomcsapatodat is, tényleg 11... :D
jó volt veled vásározni! :)
Janka üzenete…
Jaj, de jóóóóóóó! Tegnap nagy alkotásban voltam, úgyhogy nem blogoltam :) Köszönöm! De örülök!!!
Bár sajnálom, hogy nem "megérdemelten" nyertem, nem találtam el, kivel csináltál collabot. :P
Toni üzenete…
Über jó a készlet!!!! Gratulka Jankának! Ötből lettem ötödik! Van még ennél lejebb? :)
erzsocica üzenete…
Gratula Jankának!!! És nektek is, mert írtó szuper lett a készlet, az Álomcsapat oldalai pedig fantasztikusak!