Malacom van

... ezzel a Ferivel, az kétségtelen! Nem szoktam ilyen érzelmes oldalt csinálni, de most itt van, tessék! Az AJC 10. heti kifejezése, a BELONG hozta ki belőlem, a párizsi turnénkra gondoltam vissza, és a saját, vasárnap megjelenő St. Patrickos/lóherés készletemet használtam hozzá.
Megnyerhető a DST-n egy hsz-szel! Szerencse fel! :)

RD by Ildi Geist – Finding Shamrock
Paula Kesselring – Vintage Photo Effect

Fonts: VT Portable Remington, CK Ali’s Hand, Base 02, Rage


Zene is van hozzá kedvenc őrültemtől, Gogol Bordellotól, aki jön a Szigetre!!! (Remélem, én is, most fogok pályázni.) Ha fele annyi energiám lenne, mint ennek a manusnak... :)


Megjegyzések

Krisz üzenete…
Szupi oldal! De jó nekd hogy ilyen szupi malacod van! :)
Secima üzenete…
De jó kis fotó! Klassznak tűnik a készlet is. Az oldalad pedig telitalálat, ahogy a Feri is. :)
kreatívhit üzenete…
A készlet is pazar hangulatú.De az oldal telitalálat.
Kisnyul / Andi üzenete…
Kész vagyok ettől a zenétől. :)

Szupi oldal!

Boldog névnapot!
erzsocica üzenete…
Tuti lett a készlet és az oldal is! Küldtem ám kommentet a DST-n.
És én is kívánok így utólag is sok boldog névnapot!