Még lóhere

Íme a Finding Shamrock add-on minikém még mindig St. Patrick's témakörben, 4 papírral és 17 elemmel, baráti áron a Scrapbook Elementsen.


Azokat az álomoldalakat mutatom, amelyek azóta születtek ezzel a minivel, vagy vegyesen a készlet elemeivel:

szrJudit

Claudio

Claudio

Giny

És a kommentes játék boldog nyertese: kreativhit! Gratula, Fegya, dobjál egy mélt!

Megjegyzések

Osli üzenete…
Erről lemaradtam. Hiába, sok volt mostanság a tennivaló. A többiek viszont szépeket csináltak.
A nyertesnek gratulálok.
Secima üzenete…
Nagyon szép oldlak születtek. :)
Fegyának gratulálok!
Krisz üzenete…
Gyönyöűek az oldalak! Gratula a nyertesnek! Erről én is lekéstem! :)
beedee üzenete…
Francoskrumpli... talán majd legközelebb!! Az elkészült oldalak nagyon tetszenek, a nyertesnek gratulálok!
(Teljesen le vagyok törve :)
kreatívhit üzenete…
Jupiiiii:) Köszönöm köszönöm.Tudtam éreztem! De komolyan...Nagyon örülök!!!