Lóherét találni

Előkerültem a Nyírségből (erről majd később), hogy mutassam zöldben játszó, lóherés készletemet. Először nem akartam erre az ünnepre (St. Patrick napja, március 17.) készletet készíteni, de aztán, gondoltam, kiszúrok a CT-vel... :D á dehogy! Teljesen beleszerettem ebbe a zöld színvilágba meg az elemekbe, a jövő vasárnap még egy add-on is lesz! Meg hamarosan játék és akció a Scrapbook Elementsen, de egyelőre erről nem mondhatok semmit. A Finding Shamrock kis készlet 10 papírral és 48 elemmel, most akciós!


Gyönyörű oldalakat kaptam az Álomcsapattól:


Új tagunk is van tadamm: szrJudit! :) Boldog vagyok, hogy csatlakozott hozzánk!

És a DST-játék nyertese: SPIRITFOXY! The winner: Spiritfoxy, congrats!

Megjegyzések

erzsocica üzenete…
Itt is megdicsérem, imádom a zöld autót még mindig :-)
Az Álomcsapat újból remekelt, és gratulálok Judit csatlakozásához - Neked is, meg Juditnak is :-)
Krisz üzenete…
Szuper a késlzet, és gratula a nyertesnek! kár hogy nem én vagyok az! :)
kreatívhit üzenete…
Annyira remek készleteket kreálsz.Nagyon szeretem a munkáidat és amiket a csajok készítenek hát tényleg szemet gyönyörködtető.
millu üzenete…
Gratulálok Judit csatlakozásához,illik hozzá a stílusod,biztos remek oldalakat fog készíteni a szuper készleteidből.