Zene a lelkemnek

Itt vagyok megint, pár nap kihagyás után eléggé viszketnek az ujjaim. Az AJC 4. heti kifejezése a STRETCH. Már hetek óta zenés oldalt akarok csinálni, de csak készletet sikerült, avval meg nem boldogultam. Vagyok ezzel így gyakran. Tangie irtó szuper betűt fabrikált nekünk, Hollie készlete meg most nagy szerelem, hát ez lett belőlük. Valami kicsit azért saját anyagból is tettem bele. :)

Papers, elements: Holliewood Studios - Art Journaling 2
Font: Mad Hatter by Tangie Baxter - AJC Parcel 04
Music paper, dots: Rucola Designs - Brementown Musicians
Notes: Rucola Designs - Perfect Harmony

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Wow. Ez nagyon nagyon bejön. A színek meg az egész... csúcs :D
Eszter(beszteri) üzenete…
imádom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ez most a kedvencem tőled!!!! ezek a színek nekem nagy kedvenceim!
erzsocica üzenete…
Imádom a színeit én is! A lovacska abszolút kedvenc!
Secima üzenete…
Hú, micsoda színek! Nagyon klasszul összekomponáltad. :)