Titkos éjszaka

Paula is jött boldog újévet kívánni. Vintage New Years Cards csomagját és a Crumpled Circles #1 gyűrt papírokat használtam egy régebbi készlet, a Sweet Victorian mellett és a Vintage Labels freebie-t. Vajon mi történhetett ezen a titkos éjszakán? :)

Paula Kesselring – Vintage New Years Cards,
Crumpled Circles #1,
Vintage Labels, Sweet Victorian
Alpha: Tangie Baxter – Perennial Paperie

Megjegyzések

Florci üzenete…
óóó, de nagyon jóóóó!klassz lehet leülni, aztán ilyeneket kigondolni meg megvalósítani!
DE NEKEM IS KLASSZ AZÉRT, MERT MEGNÉZHETEM MINDIG!!
Pertine üzenete…
Fantasztikusan tudod pakolni az elemeket. Imádom ezeket a kártyákat, de nem tudom így használni..
treza üzenete…
Már majdnem elaludtam, mire ideértem...és most "tátom a szemem", ahogy Fiam mondaná :D
szrjudit üzenete…
Woooow, na látod, erről írok a blogomban, illetve ennek a hiányáról. Imádom amit és ahogy csinálsz...
kreatívhit üzenete…
Hangulatos kreálmány.
Tinci üzenete…
Nagyon izgi......
Secima üzenete…
Egy ilyen kártya csomaggal nem igen tudnék mit csinálni, de te annál inkább. :)
erzsocica üzenete…
Húúúú....szuper összeállítás! Imádom a legyezezőt rajta!