Indulatban

Még mindig csak toporgok, nem indultam el.:) Egyelőre úgy érzem magam, mint egy marathoni futáson a startlövésnél. Csak el ne tapossuk egymást, annyian vagyunk. Kissé frusztrál, hogy nem tudok eleget kommentezni, így aztán szinte egyáltalán nem írok hsz-eket. Majd ha "letisztul" a mezőny, jobban fogom érezni magam.
Azonban ez az indulás-felfedezés-utazás-kezdet téma nagyon foglalkoztat. Mutatom hát, mit csináltam Paula (DeviantScrap) készleteiből, ez is a "művésznaplóm" egyik oldala lesz.

Paula Kesselring - Fly Me To The Moon
Paula Kesselring - Old Metal Alpha
Paula Kesselring - The Traveler Freebie
Roben-Marie Design - Word Strips

Megjegyzések

krisssz üzenete…
Szupi lett az oldal, és biztos jó lesz! Annyit kommentezz, amennyihez kedved van, gondolom, nem kötelező!
Bon voyage!
Eszter(beszteri) üzenete…
gyönyörű lett az oldalad, és majd csak elindulsz, nem kételkedem benned!!!!! :)
a pillangó melyik készletből van???? imádós nagyon!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Unknown üzenete…
Nagyon szép lett az oldalad!!!
Rucola Designs üzenete…
Köszi! :) A Fly Me To The Moon-ban van a lepke. :)
Margó üzenete…
Ildi, nagyon kérlek, ne érts félre azért, amit most írni fogok:-) Amikor az oldalad készíted, annyira szeretnék belebújni a gondolataidba, ujjaidba! Igazából azt sem tudom megmagyarázni, hogy mitől fognak meg, de nagyon az oldalaid! Szeretem a hangulatukat és valahogy mindig a szabadság, a különleges megérintő hangulat az, ami megérint!
Na, most ezt jól körülírtam, én értem ám, mit akartam kifejezni:-))) bocsi, ha Te nem.
Szóval, egy mondattal, szeretem az oldalaidat:-))))
do üzenete…
A kommenteléssel most én is hadilábon állok mindenhol. Ez van.
Az oldalad megint nagyon bejövős. Annyira imádom a stílusod. Csúcs!
Secima üzenete…
Jó készülődést! Csak akkor indulj el, ha tényleg indulhatnékod van! Bár ezzel az oldallal, mintha már elindultál volna.
Rita(006) üzenete…
Ó jaj! Ez megint a csúcsok csúcsa oldal! És maga a küldetés is az! Bármeddig is jutsz, érezd jól magad az úton! (és hiphip amiért belevágtál, így utazhatunk mi is!)
treza üzenete…
Halok befelé, mint mindig: mutatod a készletet, mutatod az oldalad, én pedig csak ülök és nézek, gyönyörködök, s közben agyalok, hogy a csudában lett Nálad abból EZ?! Mindig...most is: IMÁDOM, amit csinálsz!
A kommentelést én is igyekszem megoldani; többet, mint eddig, de csak annyit, ami nem megy pl. a szkreppelés rovására; szóval megértelek.
És ha Nálad ennyi a kezdeti toporgás, mi lesz, ha valóban beindulsz? :)
Rucola Designs üzenete…
El vagyok olvadva, de rendesen túlértékeltek ám! :)
kreatívhit üzenete…
Kérem kérem túlértékelést sem kap akárki manapság :)
szrjudit üzenete…
Én imádom ezt az oldalad, valahol asszem írtam is, de itt még nem, elvarázsolt!