Brémai muzsikusok

Eredetileg ezt a készletet kezdtem el csinálni, aztán rájöttem, hogy ebben a mesében a zene csak jelképes értelemben van jelen, sokkal inkább a közös akaratról és megvalósításról szól. Így aztán színes és állatos lett, meg eléggé vintage is. Remélem, szeretitek. :) A Brementown Musicians 18 papírt és 60 elemet tartalmaz, kapható a SBE boltban.

Az Álomcsapat alkotásai:


 

Megjegyzések

icka üzenete…
mekkora királyság!!! nagyon tetszik!
az előző bejegyzésednél levő oldaladat is csak most láttam és az asztal alól kaparom össze magam :) eszméletlenül csúúúúcs!!!
erzsocica üzenete…
Imádom, gyerekkorom egyik kedvenc meselemeze volt. Nem lehet véletlenül megnyerni?????:-)
Krisz üzenete…
NAgyon szuper! A színvilága nagyon tetszik! :)
Margó üzenete…
Végtelenül bájosak a szereplők:-) .. és nagyon szuper oldalakat készítettek a csapatod tagjai! Örülök, hogy sokféle stílusú oldalak készültek!
Osli üzenete…
Imádom a kis figurákat! Az én képem azt hiszem igazi csapatfotó :) Összefogásban jeles, ha tv nézésről van szó ;)
Secima üzenete…
Már töltődik is. :) Nagyon szép oldalak készültek ebből a csodás készletből. Igyekszem majd én is. :)
kreatívhit üzenete…
Tényleg kedves készlet már az összes oldalt megszemléltem az eredeti helyükön.De inspirálódtam itt is.