Volt egyszer egy erdő

Szerintem az állatos készleteket szinte mindenki szereti. Én meg szeretek ilyet csinálni, és már régen is volt, hát lett mindjárt kettő. Kicsit variáltam: a nagy Once Upon A Forest készlet 22 papírt és 91 elemet rejt, a vintage papírokból és elemekből pedig egy külön Add-On lett (6 papír és 20 elem). Mivel már régóta izgatta a fantáziámat, fantasyközeli papírokat is gyártottam, szerintem nagyon szépek. :) Nagyon kíváncsi vagyok a fogadtatásra!

A készlet:

Az Add-On:

A csodás CT-oldalak:


Oldalam nagyfiammal és barátnőjével:

Rucola Designs by IG – Once Upon A Forest
Penguin, wa: Tangie Baxter – Witty Wordy Wonders

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Nagyon szuperek!Nincs kétségem hogy nagy örömmel fogadják.
Eszter(beszteri) üzenete…
gyönyörű készlet, szuper ct-oldalak, és imádom-imádom a tiédet!!!!!! :)
Secima üzenete…
Megint egy szuper készlet. Klasszak a CT munkák és a tied is. :))))