Ho Ho Ho

Közelít a tél Mel szerint is, legfrissebb készlete a Winter Wonder nekem is meghozta a Mikulást, még ha alternatív változatban is. :) Kapható az SBB, SDD, GP, SHCo boltokban.

GSO @ GP
GSO @ SDD
LOTD @ SDD
A+ Designs – Winter Wonder
Santas: NeareStore
Font: Porcelain

Megjegyzések

Florci üzenete…
na ez wááááááááááá!!! megszállott, késésben lévő santa tövig nyomja a gázpedált. imáádom!
Secima üzenete…
Hogy te még a Mikulásból is mit ki nem hozol!!!!
Osli üzenete…
De jót mosolyogtam rajta! Imádom! ÁÁÁ :)))
kreatívhit üzenete…
Zsákos futam:) Oltári színekkel.
Kisnyul / Andi üzenete…
Annyira jól ezek az összemosások! Nem akarsz valamikor egy leckét 8leírást) készíteni belőle?
Margó üzenete…
Melegszem a színeidtől! Szeretem ezt a Mikulást!
Krisz üzenete…
Wowwwwwwwwwwwww! Állati gyors ez a mikulás! Biztos odaér időben! Én már várom! szuper jó az oldalad! :)
Eszter(beszteri) üzenete…
úúúúúúúúúúú meg áááááááááááá! nem is tudom kifejezni, hogy mennyire jó ez az oldal. művész vagy!!!!! és megérdemelt a sok kiemelés! :)
Janka üzenete…
brutál jó lett, valóban! gratulálok!