Reflektorfényben

Holnaptól egy hónapig én leszek a hónap designere a Scrapbook Elementsen. Ez nem érdem, hanem lehetőség. :) Azért szólok most, mert holnap jön ki a bolt hírlevele, és aki időben feliratkozik, abból egy régebbi készletemet, a Free Time-ot ingyen letöltheti. Ezen kívül érdekes riportot lehet olvasni velem/rólam :D, és egy hónapig a legtöbb készletem 30% árengedménnyel lesz kapható. Én szóltam! :)

Csináltam két blinkie-t is:



Megjegyzések

Kisnyul / Andi üzenete…
Én meg feliratkoztam és köszönöm!!!!! :)
Rita(006) üzenete…
De jó hogy szóltál! Megek feliratkozni, oszt vásárolni!
Pertine üzenete…
Feliratkoztam, díjat is adok, benézel újra hozzám? A címem: http://pertine.blogspot.com/2010/11/ujrajatszas.html
Eszter(beszteri) üzenete…
köszi az infót, már fel le is töltöttem... :D
Giny üzenete…
Hát ez nagyon jó, sok mindent megtudtam Rólad, amiket eddig nem is sejtettem, köszi, egy élmény volt olvasni. Zeneileg és kedvenc néznivalóilag eléggé egy húron pendülünk, és igen, éljen a sok séta meg a szecesszió és bauhaus:)
erzsocica üzenete…
Szuper lett mind a két blinkie-d, nekem az első nagyon tetszik. Maci, pillangó....imádom!
erzsocica üzenete…
Ja, és gratulálok a hónap designere címhez!!!!!!!!!!!!!