Magam adom

Láccik nem voltam gépnél másfél napig (Kaposvárott konferenciáztam), kellett alkotnom azonnali hatállyal ezt-azt, s mivel CT-készlet lemaradásban nem vagyok, lehetett kedvemre. :)
Találtam egy freebie-t Sarah blogján, ami ugyan csak egy wordartot és egy ATC hátteret tartalmaz, de megazsír.

Sarah Barber Design – November Freebie

A Scrapbookgraphics e havi kihívása arról szól, miért vagyunk hálásak, mindezt "inchies" formátumban megalkotva (5x5 négyzet, de nem tudom a pontos definíciót). Előástam az összes dudlimat (főleg Kate Hadfieldtől) és élvezkedtem!

Kate Hadfield - Scrapping 9 to 5 (most of the elements)
KH - Going Places (car),
KH - Spring Tweets (chick)
KH - Animal Doodles (leaves),
KH - Let’s Celebrate (beer)
Miss Tiina - Denim & Doggy Boys (boys)

Faith True - The Dollhouse (girls)

Dream’s Pieces - Follow Your Bliss (house, cloud, flower)

Beth Rimmer - Pencils, Paint & Pixels (papers)


Azért kimaradt egy pár, péel a barátok meg a zene! :)

Quimby - Magam adom


Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Hát jót nevettem:) Az imént volt a borotva a kezemben.Mondjuk én nem hagyom ennyire... Na jó csak azért mertem leírni a poéntot mert tudom hogy nem akadsz ki:))
Sarah blogján kószáltam kicsit:Hát van egy stílusa néha egész elvont ha szabad így fogalmaznom.
Rucola Designs üzenete…
Igen, gondolkodtam a "szakállas nő" címen! :D
Krisz üzenete…
Szuper jó! NAgyon bejön! Mindkettő! :)
Pertine üzenete…
Jááájj, én megijedtem az elsőn, de nem te lennél.. :)
A thank-os, meg mint a kocka vagyok-oldalad (az ugrott be róla): megragad az emberben.
T üzenete…
Brutál az első, de naon bejön!!!!
A második kis kedves családias, cuki!!! igazán élmény volt bekukkantatni hozzád!!!:D:D:D:D:D
erzsocica üzenete…
Az első nagyon érdekesre sikeredett, kicsit rémisztő is lett!
A másodikon édesek az elemek és kellemes színei vannak!!!
Névtelen üzenete…
hey, nice weblog and good publish
Névtelen üzenete…
Hello, you site is very funny he told me to cheer up .. Merry Christmas.