Oroszok már a spájzban

Helyesebben a boltban vannak! Valami lehet a levegőben (talán Putyint várjuk ennyire), de Krystyvel egyszerre támadt kedvünk a nagy orosz lelket készletbe foglalni. Én már régóta gyűjtögettem ehhez a témához, hiszen az orosz irodalom és klasszikus zene kedvelője is vagyok, bár még sosem jártam az országban. A készlethez Secimánál is fotóztam pár dolgot még 2013 decemberében, bár csak háttérpapírhoz használtam végül motívumokat. Amúgy Lelo kedvence is a matrjoska baba, amit itthon senkinek sem kell bemutatni. :) Ennyit a műhelytitkokról, jöjjön a készlet! A Matryoshka kapható a Mischief Circusban.


Kicsit megijedtem, hogy nem lesz elég oldal, így megkértem Sylvie diákjait is, hogy segítsenek be. Idesüssetek, micsoda gyönyörűségek születtek!



Az enyémeket mutatom külön is, mert személyi kultusz van. :)

Rucola Designs - Matryoshka
Font: Kobzar

Rucola Designs - Matryoshka
 

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
Azért a végén szép számban születtek oldalak, úgy látom! :) Imádom a készletet!!!!!! ♥
szrjudit üzenete…
Engem is nagyon megfogott a készlet, és töröm még a fejem másik oldalban, mert megérdemelne valami témába vágót ;)
Névtelen üzenete…
Nagyon spéci készlet, tetszik! És szuperek az oldalak is! Lehet szétnézek a boltodban :)