ÖsszegZs

Megtértem kedvenc szülő- és fővárosomba, néhány nap elektronikus megvonás után, szuperül érzem magam! :) Azér próbáltam gyorsan áttekinteni az elmúlt napok történéseit, de bocs, ha valaki kimaradt: minden kedves olvasómnak nagyon BÚÉK! Köszi, hogy idejártok! Holnap lesz érte ajándék desktop! (Addig is nagy akcijó az SBE-n).
Betegesen muszáj összegeznem néha zeneileg, pláne hogy már pattognak a petárdák. Elég nagy partiarc voltam (Janka szerint), van miből meríteni.:)

2010 legnagyobb koncertélménye:
Nouvelle Vague az A38 hajón

2010 legnagyobb csalódása(i):
Péterfy Bori a MÜPÁban és a Sevillai borbély az Operában
(Egyik se volt nagyon rossz, csak túlzottan alulmúlták az elvárásaimat.)

Az év meglepetés zenekara (most csodálkoztam rájuk): Napra

NAPRA - Hang a Hangból



Legtöbbet hallgatott szám:
Vad Fruttik - Lehetek én is



Akik - sajnos - kimaradtak (pedig jegyünk is volt rá): Budapest Bár (2x), Bin-Jip és az Unbending Trees. Jövőre pótolandó!

Nagyon nehéz évem volt amúgy, de ezt inkább most nem részletezem. Egyben nagyon változatos és termékeny év is volt, ezt inkább.

295 bejegyzést írtam (tavaly 257-et) és 241 scrapbook oldalt készítettem (tavaly 209-et), tehát heti 4-5-öt. Nekem mind tetszik. :)
Imádok dizájnerkedni. Átlagosan havi két készletet készítek, június 13-án nyitottam új boltomban, az SBE-n, 12 készlet (és sok más egyéb termék) már ide készült 26 hét alatt. Összesen 96 termékem kapható itt. :)

Sok freebie-t is készítettem, a havi desktopokra jövőre is számíthattok. Más éves vállalásaim is vannak, de majd holnap.:)
Szóval BÚÉK!!!

Megjegyzések

Margó üzenete…
Nagyon élveztem Ildi az összegzésed! Külsősként szeretném megerősíteni, hogy nekem is tetszett mind a 241 oldalad, amelyek mindig tágítják az én világlátásomat, bátorságomat:-))Köszönöm dizájnerséged termékeit, melyből egy-egy elem az én örök kedvencem:-))
Kevesebb petárdát, de nagyon jó hangulatot kívánok az évbúcsúztatáshoz! ... és természetesen azt, hogy a jövő évi összegzésed se legyen rosszabb, sőt zeneileg javíthass!!
Janka üzenete…
Neked is nagyon boldog Új Évet kívánok. Remélem, még jobb lesz a következő.

Kiváncsian várom a további partibeszámolókat :D
Bíró Ágnes üzenete…
Hű, így számszerűsítve tényleg irtó termelékeny voltál. Elképedtem!
Boldogságos Új Évet kívánok neked Ildi!
Hasonló kreatívat és produktívat mint idén. :)
treza üzenete…
Még az olvasásba is beleszédültem (pedig még nem ittam, becsszó).
Reményeim szerint jövőre hasonló mennyiségű és minőségű szuperségekkel kényeztetsz minket!
BÚÉK!
eagleszem üzenete…
Nagyon-nagyon boldog és boldogabb új évet kívánok neked! Köszönöm a sok kedves szavadat és a szépségeket, amiket alkottál!
Merika üzenete…
Összegzés tetszett, nagyon termékeny voltál!Boldog, békés, sikeres, örömökben gazdag, Újévet kívánok szeretettel!
Secima üzenete…
Nem semmi évet zártál! Legyen 2011. még ennél is tartalmasabb! Alkoss kedvedre és kedvünkre!