Nyár és tél

Szeretem a változatosságot, Nisha templétjei ehhez abszolút megadják a lehetőséget. Hirtelen két oldalt is készítettem, egy nyárit és egy télit. A Template Set 4 kapható a TLP-n.

Template set 4 - jot and scribble at twolittlepixels
Rucola Designs by IG – North Pole

Font: Stamp Act


Template set 4 - jot and scribble at twolittlepixels

Megjegyzések

Kisnyul / Andi üzenete…
Nagyon tetszik a nyári oldalad!
Secima üzenete…
Hú, de jó templétek. Az ilyen nagy képeseket szeretem igazából. Mindkét oldalad nagyon klassz lett. A felső különösen.
icka üzenete…
nem is tudom melyik a szuperebb! az elsőnél irtó klassz ahogy a fotókat használtad és a komment is nagyon bejön!!! a második meg olyan hangulatos, tetszik a két nagy színes papír, nagyon ász lett az oldal!
Tinci üzenete…
Wow! Irtó jó oldalak! Nekem ezek a templatek nehezek lennének, mert nem nagyon vagyok nagyfotósoldalas.Ám nézegetni szeretem az ilyen stílust!