Nosztalgiás

Kicsit filozofikus hangulatban vagyok mostanság. Előszedtem pár nemrég shoppingolt készletet meg antik fotókat. :) A macis egy kihívásra készült, aztán rájöttem, hogy nem jó, mert a bolti készleteket kellett volna használni, úgyhogy lesz majd még egy. Macis és állatos oldalt mindig öröm csinálni. :)

Sarah Barber - Indulgence
Fonts: Bernard MT Condensed, VT Portable Remington, Tempus Sans ITC


Sarah Barber – ATC Mixed Bag v4
Font: Adler

Megjegyzések

Florci üzenete…
irtam a galériában is, de itt is elmondom, hogy könnyeket csaltál a szemembe. olyan jól esne most megölelni! remélem, lesz rá alkalom.
do üzenete…
Nagyon tudsz! Csúcsszuper mindkettő!
LaceE üzenete…
Macis és állatos oldalt meg öröm is bármikor nézni :) Csinálj egy csomó ilyen oldalt még, mert ezekhez (is) nagyon értesz :)
Secima üzenete…
Szerintem is nagyon jó macis és állatos oldalakat nézegetni, de én az Ildis oldalakat is szeretem. Ha macival vagy, akkor meg főleg. :)